Dział Kadr
piętro II
Do podstawowych zadań Działu Kadr należy w szczególności:
-
Prowadzenie wszystkich spraw osobowych dotyczących personelu zatrudnionego, a także nowo przyjmowanych pracowników i zwalnianych;
-
Uzupełnianie informacji w systemie dotyczących kwalifikacji, kursów, wykształcenia;
-
Sporządzanie aneksów zakresów czynności pracowników;
-
Sporządzanie dla pracowników i Sekcji Płac:a) umów o pracę,b) pism dotyczących przeszeregowań i zmian obowiązków,c) dodatków za staż pracy,d) ekwiwalentów,e) nagród jubileuszowych,f) przeniesień,g) rozwiązań umów o pracę;
-
Wprowadzanie danych osobowych do programu "Płatnik" i przekazywanie ich do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych;
-
Prowadzenie ewidencji nieobecności w pracy zgodnie z grafikiem, tj. ilość dni i godzin (urlopy, zwolnienia lekarskie);
-
Przeprowadzanie kontroli dyscypliny pracy we wszystkich komórkach Szpitala i sporządzanie z nich protokołów, sprawdzanie prawidłowości wykorzystania zwolnień lekarskich;
-
Sporządzanie i wydawanie świadectw pracy oraz ich duplikatów;
-
Wystawianie zaświadczeń;
-
Przekazywanie akt osobowych zwalnianych pracowników do Archiwum, zgodnie z obowiązującymi przepisami;
-
Przygotowywanie materiałów do sprawozdań statystycznych;
-
Prognozowanie i planowanie w zakresie potrzeb kadrowych;
-
Prowadzenie ewidencji wykonania etatów całego personelu Szpitala;
-
Sporządzanie comiesięcznego zestawienia wykonanych etatów;
-
Bieżąca kontrola zatrudnienia;
-
Sprawozdawczość dotycząca ilości etatów, kwalifikacji personelu medycznego - dla Głównego Urzędu Statystycznego, Ministra Zdrowia;
-
Comiesięczne sprawdzanie i potwierdzanie ewidencji czasu pracy;
-
Rozliczanie czasu pracy po okresie rozliczeniowym;
-
Prowadzenie rejestru delegacji służbowych;
-
Wykonywanie czynności związanych z administrowaniem Zakładowym Funduszem Świadczeń Socjalnych;
-
Wykonywanie czynności związanych z działalnością Komisji Socjalnej, współpraca ze związkami zawodowymi w tym zakresie;
-
Przygotowywanie druku Rp-7 i przekazywanie do Sekcji Płac;
-
Przygotowywanie dokumentów emerytalnych, rentowych do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych;
-
Przygotowywanie i przeprowadzanie konkursów ofert;
-
Sporządzanie umów cywilno-prawnych;
-
Prowadzenie ewidencji umów cywilno-prawnych;
-
Sprawdzanie pod względem merytorycznym rachunków;
-
Ewidencjonowanie czasu wolnego osób udzielających świadczeń zdrowotnych;
-
Comiesięczne wystawianie terminowych skierowań na badania okresowe;
-
Sporządzanie wykazów pracowników w celu potwierdzenia wykonanych badań okresowych.