Dział Organizacji i Rozliczeń
piętro I
Do podstawowych zadań Działu Organizacji i Rozliczeń należy w szczególności:
-
Prowadzenie dokumentacji stanowiącej podstawy funkcjonowania Szpitala (Statut, rejestry);
-
Zgłaszanie organowi prowadzącemu rejestr podmiotów wykonujących działalność leczniczą wszelkich zmian stanu faktycznego i prawnego;
-
Prowadzenie rejestru Zarządzeń Wewnętrznych Dyrektora Szpitala;
-
Aktualizacja potencjału Szpitala w portalu SZOI oraz zgłaszanie zmian do umów z Narodowym Funduszem Zdrowia;
-
Sporządzanie sprawozdań statystycznych do ich pozyskania;
-
Stały i bieżący nadzór nad prawidłową strukturą organizacyjną jednostek i komórek organizacyjnych Szpitala;
-
Zgłaszanie zmian podlegających wpisowi do Krajowego Rejestru Sądowego;
-
Zamawianie identyfikatorów dla pracowników Szpitala;
-
Prowadzenie całokształtu prac związanych z przeprowadzaniem konkursów na stanowiska kierownicze;
-
Organizowanie i obsługa posiedzeń Rady Społecznej;
-
Obsługa Systemu Monitorowania Kształcenia Pracowników Medycznych oraz Systemu Informatycznego Rezydentur w zakresie odbywania przez lekarzy szkoleń specjalizacyjnych;
-
Prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej;
-
Prowadzenie rejestru pieczątek, ich zamawianie i kasowanie;
-
Układanie planu dyżurów lekarskich;
-
Sporządzanie umów na badania i usługi medyczne świadczone przez podmioty zewnętrzne i dla podmiotów zewnętrznych;
-
Nadzorowanie i organizacja pracy sekretarek medycznych.